جستجو کردن

بهترین دانه قهوه فرانسه + قیمت خرید عالی

دانه قهوه فرانسه معمولاً دارای رایحه‌ فوق العاده ای است که از طعم ویژه ای برخوردار می باشد و کاملا بهداشتی است.

دانه قهوه فرانسه

دانه قهوه فرانسه

دانه قهوه فرانسه به دلیل تیرگی بیشتر و سوختگی قهوه‌های آن، دارای غلظت زیادی است و مصرف آن باعث افزایش انرژی می شود.

دانه های قهوه فرانسه معمولاً دارای رنگ تیره‌ تری نسبت به قهوه‌های دیگر است این تیرگی ناشی از پخت بیشتر دانه قهوه است که باعث می‌ شود قهوه فرانسه دارای طعم تلخ و تندتری باشد.

این نوع محصول معمولاً دارای محتوای روغن بیشتری است این میزان روغن می‌ تواند به قهوه طعم ویژه ای ببخشد.

این فرآورده معمولاً در بسته‌ بندی‌ هایی ارائه می‌شود که از جنس فویل یا پاکت‌ های بسته‌ بندی چند لایه قرار می گیرد و این نوع بسته‌ بندی برای حفظ تازگی و حفظ عطر و طعم قهوه است.

مشخصات دانه قهوه فرانسه

مشخصات دانه قهوه فرانسه

مشخصات دانه‌ قهوه فرانسه به این صورت است که دارای قطر کوچکتری نسبت به دانه‌ های قهوه دیگر هست و آنها معمولاً یک شکل بریده‌ای و تیره‌ تر دارند.

این فرآورده خوشمزه با حجم های مختلف بسته بندی شده است که کیفیت محصول را به خوبی حفظ می کند و باعث خرد شدن دانه‌ های قهوه نمی گردد.

شکل، ظاهر این نوع محصولات کاملا یکنواخت است به گونه ای که هیچگونه برآمدگی در آن دیده نمی شود و سطح دانه‌ کاملا صاف است.

این نوع محصول نسبت به قهوه های دیگر هنگام استفاده قوام بیشتری دارد و حالت برشته، خوبی دارد که این یکی دیگر از مشخصات است‌.

خرید دانه قهوه فرانسه

خرید دانه قهوه فرانسه

هنگام خرید دانه قهوه فرانسه اطمینان حاصل کنید که فرآورده تازه است قهوه تازه‌تر، طعم و عطر بهتری خواهد داشت؛ بنابراین، به تاریخ برداشت و تاریخ برشته کردن دانه قهوه توجه کنید.

موقع خرید بررسی کنید که دانه قهوه تیره و سوخته است این ویژگی به عطر و طعم تلخ فرآورده کمک می‌ کند بنابراین رنگ محصول را در نظر بگیرید.

هنگام خرید کردن محصول مطمئن شوید که دانه قهوه به درستی بسته‌ بندی شده است بسته‌بندی مناسب، از کیفیت و تازگی محصول حفاظت می‌ کند.

درجه بندی قهوه نشان‌ دهنده کیفیت آن است قهوه‌ های با درجه بندی بالا معمولاً کیفیت بهتری دارند از اطلاعات موجود در بسته‌ بندی یا برچسب قهوه برای بررسی درجه بندی موقع خرید استفاده کنید.

قیمت دانه قهوه فرانسه + خرید و فروش

قیمت دانه قهوه فرانسه + خرید و فروش قیمت دانه فرانسه به فاکتورهای مختلفی وابسته است و نوع قهوه می‌ تواند تأثیر زیادی بر قیمت فرآورده داشته باشد.

کیفیت محصول و رتبه‌بندی آن نیز بر قیمت تأثیر می‌ گذارد که نوسانات متعددی دارد.

روش تولید قهوه نیز می‌ تواند تأثیر زیادی بر قیمت کالا داشته باشد همچنین نرخ ارز نیز بر روی قیمت تأثیرگذار است.

قیمت تقریبی این کالا با حجم 1000 گرم حدودا 370000 تومان الی 470000 تومان می باشد که با توجه به نوع قهوه متفاوت است.

شما مصرف کنندگان محترم برای دریافت راهنمایی های ضروری در رابطه با این نوع محصول می‌ توانید با کارشناسان مجرب سایت ما در ارتباط باشید و خوش طعم ترین دانه قهوه را سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *