جستجو کردن

خرید و قیمت روز دانه قهوه پر خامه

دانه قهوه پر خامه، از انواع محصولات بسیار پرطرفدار و پرخاصیت می باشد که مشتریان زیادی را به خود جذب کرده است.

دانه قهوه پر خامه

دانه قهوه پر خامه

 

دانه قهوه پر خامه، محصولی با کیفیت مرغوب است که امروزه به عنوان یکی از نوشیدنی های بسیار عالی مورد توجه مشتریان قرار گرفته است.

این محصول عمده علاوه بر ارزش غذایی از انرژی بالا برخوردار بوده به طوری که با خواص منحصر به فردی که دارد برای سلامت بدن بسیار مفید می باشد.

شایان ذکر است این دانه قهوه از ترکیبات مختلف و خواص آنتی اکسیدانی فراوان برخوردار بوده که به طور کلی به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک فراوانی می کند.

امروزه دانه قهوه به دو روش کیلویی و بسته بندی در بازار به فروش می رسد که با وجود بوی خاص و ویژگی های منحصر به فردی که دارد متقاضیان زیادی را شیفته خود کرده است.

همچنین این محصول به دو شکل دانه و پودر شده وجود دارد که از ارزش غذایی و دارویی زیادی برای سلامت بدن برخوردار می باشد.

مشخصات دانه قهوه پر خامه

مشخصات دانه قهوه پر خامه

از مشخصات دانه قهوه پر خامه، طعم متفاوت آن با قهوه معمولی بوده که ملایم‌ تر است اما از لحاظ شکل ظاهری همانند قهوه معمولی می ‌باشد.

به صورت کلی دانه قهوه، دارای رنگ قهوه ای تیره بوده همچنین بیضی شکل و دارای شیار روی دانه است.

دانه قهوه در بسته ‌بندیهایی با وزنهای متفاوت مانند ۲۵۰ تا ۵۰۰ گرمی بسته‌ بندی شده و به دست مصرف کننده می رسد که کاملا بهداشتی و استاندارد می باشد.

همچنین با وجود املاح معدنی بسیار این محصول توانسته مشکلات روحی را درمان و از جهات مختلف برای سلامت بدن مفید باشد.

خرید دانه قهوه پر خامه

خرید دانه قهوه پر خامه

هنگام خرید دانه قهوه پر خامه، به برند ثبت شده روی بسته ‌بندیها توجه کرده تا با خرید از برندهای معتبر قهوه با کیفیت داشته باشید.

همانطور که گفته شد قهوه انواع مختلفی دارد که یک نمونه آن قهوه خامه‌ دار بوده پس هنگام خرید به نوع قهوه توجه کرده تا بتوانید با ذائقه خود آن را تهیه کنید.

قبل از خرید حتماً به تاریخ تولید، انقضاء و همچنین شماره ثبت بهداشت روی بسته‌ بندی توجه کرده زیرا این موارد بیانگر محصولی با کیفیت است.

همچنین امروزه دانه قهوه با هزینه‌ های کاملاً متفاوت به فروش رسیده و با بررسی هزینه‌ ها می توانید خریدی بهتر و به صرفه تر داشته باشید.

قیمت دانه قهوه پر خامه + خرید و فروش

قیمت دانه قهوه پر خامه + خرید و فروش

قیمت دانه قهوه پر خامه، با توجه به مواردی مانند کیفیت، نوع قهوه، شرایط تولید و غیره متفاوت می‌ باشد.

در حال حاضر با تورم نرخ ارز هزینه مواد مانند قهوه، وسایل بسته بندی و غیره افزایش پیدا کرده که همه اینها موجب افزایش هزینه نهایی قهوه شده است.

این دانه قهوه با هزینه‌ های متغیری به دست مشتریان رسیده که به ازای هر کیلوگرم هزینه ای بین 200000 تا ۵۸۰،۰۰۰ تومان دارد.

برای خرید انواع دانه قهوه از طریق شماره‌ های موجود در سایت تماس گرفته و بهترین نوع قهوه را سفارش دهید. با خرید از طریق سایت بدون اتلاف وقت و در سریع ‌ترین زمان ممکن سفارشات خود را تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *