جستجو کردن

خرید انواع دانه قهوه برزیل + قیمت

دانه قهوه برزیل با داشتن طعم خوش، رایحه منحصر به فرد و خواص درمانی فوق‌العاده از برترین دانه های خوراکی در جهان به شمار می رود.

دانه قهوه برزیل

دانه قهوه برزیل

دانه قهوه برزیل یکی از مهمترین و معروف‌ترین محصولات کشاورزی برزیل است و با داشتن عطر ویژه، در صنایع مختلف مانند صنایع غذایی، صنعت کاغذ سازی، صنعت داروسازی و عطر سازی کاربرد دارد.

دانه قهوه برزیل به دلیل تنوع طعم، در تولید محصولات مختلف مانند قهوه فوری و شکلات استفاده می شود و طعم قهوه برزیل معمولاً شیرین و ملایم است و برخی از انواع قهوه برزیل حاوی نت‌های شکلاتی هستند.

برخی از تحقیقات علمی و بالینی نشان داده است که مصرف معتدل قهوه برزیل می‌تواند باعث افزایش انرژی، بهبود تمرکز و حافظه، کاهش خطر ابتلا به برخی بیماری‌ها مانند بیماری‌های قلبی و سرطان، و افزایش متابولیسم بدن شود.

مشخصات دانه قهوه برزیل

مشخصات دانه قهوه برزیل

در ادامه این مطلب برخی از مهمترین مشخصات دانه قهوه برزیل را با هم مرور می کنیم:

  • دانه قهوه کشت برزیل معمولاً شکل بیضی یا برجسته دارد و اندازه آنها متفاوت است، اما در حدود ۷-۱۰ میلی‌متر قطر دارند.
  • رنگی قهوه‌ای تیره تا قهوه‌ای روشن دارد، اما بسته به نوع و رده قهوه، رنگ آن متفاوت است.
  • این محصول دارای اسیدیته کمتری نسبت به برخی انواع قهوه‌های دیگر است که طعم ملایمی به آن می‌بخشد.
  • حاوی کافئین است که به عنوان یک محرک طبیعی عمل می‌کند و می‌تواند انرژی و شادابی را افزایش دهد.
  • مصرف معتدل قهوه برزیل می‌تواند به کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی، سکته مغزی، دیابت نوع 2 و برخی از سرطانها کمک کند.
  • این دانه های گیاهی خوش عطر می توانند بهبود تمرکز، حافظه و عملکرد مغزی را تسهیل کنند.

خرید دانه قهوه برزیل

خرید دانه قهوه برزیل

در هنگام خرید قهوه دانه برزیل باید توجه داشته باشید که این محصول، در انواع مختلفی مانند عربیکا و روبوستا وجود دارد و هر نوع دانه قهوه دارای خصوصیات و طعم متفاوتی است، بنابراین قبل از خرید، نوع قهوه مورد نظر خود را مشخص کنید.

تاریخ برداشت و بسته بندی دانه قهوه در کیفیت و طعم آن تأثیرگذار است، دانه‌های تازه‌تر عموماً کیفیت بهتری دارند، پس تاریخ برداشت دانه قهوه را بررسی کنید و سعی کنید دانه‌های تازه‌تر را انتخاب کنید.

افزون بر این، باید بدانید که روش خشکاندن دانه قهوه نیز می تواند در طعم و کیفیت قهوه موثر باشد، روش خشکاندن طبیعی و روش خشکاندن با استفاده از ماشین‌آلات دو روش معمول در صنعت قهوه است، بنابراین روش خشکاندن را بررسی کنید و طبق سلیقه خود انتخاب کنید.

قیمت دانه قهوه برزیل + خرید و فروش

قیمت دانه قهوه برزیل + خرید و فروش قیمت دانه قهوه برزیل به فاکتورهای تجاری، اقتصادی و کشاورزی متعددی مانند حجم تولید سالانه قهوه، حجم صادرات، تعرفه های گمرکی، قیمت روز قهوه در بازارهای جهانی و شیوه عرضه محصول بستگی دارد.

در کشور ما به دلیل نوسان قیمت دلار، قیمت انواع محصولات وارداتی مانند قهوه برزیلی همواره در حال تغییر است اما در حال حاضر شما می توانید هر “یک کیلوگرم” از این قهوه را در محدوده قیمت 530 هزار تومان تا 1200000 هزار تومان خریداری کنید.

با توجه به تغییرات مداوم نرخ دانه قهوه توصیه ما به شما خریداران محترم این است که با مشاوران فروش ما در ارتباط باشید و جدیدترین اطلاعات را راجع به دانه های قهوه برزیل استعلام فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *