جستجو کردن

خرید انواع دانه قهوه کافئین بالا + قیمت

دانه قهوه کافئین بالا می‌تواند به رفع خستگی و بی‌حالی شما کمک کند و شما را سرحال‌تر و قبراق‌تر در رو طول روز نگه دارد.

دانه قهوه کافئین بالا

دانه قهوه کافئین بالا

دانه قهوه کافئین بالا بسیار در ایران پرمصرف می‌ باشد، این قهوه به خاطر کافئین بالایی که دارد باعث می‌ شود مصرف یک شات از این قهوه ما را در طول روز سرحال نگه دارد و خواب آلودگی، بی‌حالی و کسلی را از ما دور کند.

مصرف قهوه طی چند سال گذشته در ایران افزایش چشمگیری داشته است و مصرف آن در همه خانه‌های ایرانی بسیار رواج پیدا کرده و ایرانی‌ها انواع مختلف قهوه را استفاده می‌کنند.

روش استفاده و دم کردن آن هم بر اساس سلیقه و نیازی که مصرف کننده دارد تعیین می‌گردد.

شاید برای شما جالب باشد که ما بیش از ۵۰ نوع دانه قهوه در دنیا داریم که تنها چند مدل از آن در ایران مصرف می‌ شود.

مشخصات دانه قهوه کافئین بالا

مشخصات دانه قهوه کافئین بالا

مشخصات دانه قهوه کافئین بالا را ذکر می‌کنیم تا بهتر این محصول را بشناسید، دانه قهوه کافئین بالا معمولاً در سایز درشت‌تر و وزن سبک‌تری تولید می‌شود.

این دانه به خاطر اینکه حرارت بیشتری دیده و رنگ آن تیره‌تر و دانه ها پف دار تر است.

این قهوه‌ها رو می‌توان پس از آسیاب کردن بر اساس مقدار آسیابی که شما بر روی این قهوه انجام می‌دهید با دستگاه‌های مختلف آن را دم کنید.

برندهای مختلف در زمینه تولید این قهوه فعالیت دارند، پس بهتر است که آن را در بسته‌ بندی‌های درست و اصولی خریداری کنید تا عطر و بوی دانه‌های قهوه حفظ شده و رطوبت به آن نرسد.

خرید دانه قهوه کافئین بالا

خرید دانه قهوه کافئین بالا

برای خرید دانه قهوه کافئین بالا بهتر است این محصول را از یک مرکز معتبر یا از یک برند شناخته شده آن را خریداری کنید تا به کیفیت، عطر و بو و خالص بودن قهوه اطمینان داشته باشید.

 

بهتر است که دانه قهوه را تا زمانی که آن را مصرف نکرده اید آسیاب نکنید تا عطر، بو، کیفیت و خواص آن حفظ شود.

قهوه تازه و مرغوب بوی تند قهوه دارد و بافت آسیاب شده دانه‌ها در زیر انگشت زبر و شبیه به آرد ذرت می‌باشد، این محصول را می‌توانید هم با دستگاه و هم به صورت دمی استفاده کنید.

در هنگام خرید حتماً آن را به صورت بسته‌ بندی شده تهیه کنید و اینکه تاریخ تولید و انقضا و زمانی که این پودرهای قهوه آسیاب شده بر روی بسته‌ بندی ذکر شده باشد.

دانه قهوه‌ای که مرغوب است، رنگ آن تیره‌تر و متمایل به سیاه است، دانه‌های آن هم درشت‌تر و در عین حال وزن سبکی دارد.

قیمت دانه قهوه کافئین بالا + خرید و فروش

قیمت دانه قهوه کافئین بالا + خرید و فروش قیمت دانه قهوه کافئین بالا به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله می‌توان به نوع قهوه اشاره کنیم اما معمولاً این مدل قهوه قیمت آن بسیار بالاتر می‌باشد.

قهوه چون یک محصول صادراتیست و در ایران تولید نمی‌شود نوسانات قیمت دلار و ارز بر قیمت این محصول تاثیر بسیار زیادی دارد.

معمولا هر بسته ۲۰۰ گرمی دانه قهوه در بازار چیزی حدود 50 هزار تومان تا ۱۵۰ هزار تومان قیمت دارد، شما می‌توانید با این رنج قیمت این محصول را خریداری کنید.

برای خرید بهترین دانه قهوه با کیفیت و مرغوب با عطر و بوی فوق العاده از سایت ما که در زمینه فروش آنلاین قهوه فعالیت داریم این محصول را خریداری نمایید.

این محصول با کیفیت بالا و به صورت بسته‌بندی شده در حجم‌های مختلف به فروش می‌رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *