جستجو کردن

خرید و قیمت انواع دانه قهوه بدون کافئین

دانه قهوه بدون کافئین نوعی قهوه است که طی فرآیندهای خاص، ماده کافئین موجود در آن کاهش یافته اما از حیث عطر و طعم مانند سایر ارقام قهوه است.

دانه قهوه بدون کافئین

دانه قهوه بدون کافئین

دانه قهوه بدون کافئین، یکی از انواع قهوه که در سالهای اخیر مورد توجه قرار گرفته است و از لحاظ رایحه خوش و دل انگیز و مزه هیچ تفاوتی با قهوه پر کافئین ندارد و همان خواص را تا حدودی دارا می باشد.

این قهوه که با نام دی کف هم معرفی می شود با استفاده از حلالهای ویژه تا حدود زیادی کافئین خود را از دست می دهد و برای افرادی که به هر دلیلی مایل به مصرف نوشیدنی کافئین دار هستند یک انتخاب محبوب است.

این قهوه خطر بروز اضطراب را در افرادی که دچار اختلالات اضطرابی هستند کاهش می دهد و به این افراد کمک می کند تا با آرامش و آسوده خاطری، استراحت و خوابی لذت بخش را تجربه کنند.

مشخصات دانه قهوه بدون کافئین

مشخصات دانه قهوه بدون کافئین

برترین فاکتوری که در بررسی مشخصات قهوه بدون کافئین باید به آن اشاره کرد وجود کمترین مقدار کافئین در مقایسه با سایر انواع قهوه است، معمولاً در هر فنجان قهوه دی کافئین، حدود ۲ تا ۵ میلی‌گرم کافئین وجود دارد.

این قهوه، حاوی مقدار قابل توجهی پروتئین، مواد معدنی مانند پتاسیم، منیزیم و نیاسین (ویتامین B3) است که می توانند در حفظ سلامتی عمومی بدن و عملکرد بهتر سیستم عصبی و عضلانی کمک کنند.

همچنین قهوه دی کافئینی، دارای مقدار قابل توجهی آنتی اکسیدان است که می‌تواند در به تعویق افتادن پیری سلولی، کاهش خطر بروز بیماری‌های قلبی و عروقی و حفظ سلامتی سیستم ایمنی مفید باشد.

خرید دانه قهوه بدون کافئین

خرید دانه قهوه بدون کافئین

در زمان خرید قهوه بدون کافئین، پنج فاکتور زیر را بررسی کرده و در نظر داشته باشید:

  • محصول معتبر: از محصولات برندهای معتبر و با شناخته‌شده استفاده کنید و از اصالت و کیفیت قهوه مطمئن شوید.
  • روش تولید: بررسی کنید که قهوه فاقد کافئین به چه روشی تولید شده است، برخی از روش‌های معمول تولید قهوه بدون کافئین شامل استفاده از مواد شیمیایی مانند متیلن کلرید و برخی دیگر استفاده از روش‌های طبیعی مانند آب‌کشی یا روش CO2 هستند و انتخاب روش تولیدی که برای شما مطلوب است، می‌تواند مهم باشد.
  • سطح کیفیت: بررسی کنید که قهوه دی کافئینی که قصد خرید آن را دارید دارای سطح کیفیت مناسبی است یا خیر.
  • حجم: مقدار مورد نیاز خود را در نظر بگیرید و بسته به مصرف خود، محصولی را انتخاب کنید که دارای حجم مناسبی است.
  • تاریخ انقضا: از تاریخ انقضای قهوه اطمینان حاصل کنید و مطمئن شوید که محصول تا زمان مصرف شما تازه و قابل استفاده است.

قیمت دانه قهوه بدون کافئین + خرید و فروش

قیمت دانه قهوه بدون کافئین + خرید و فروش

قیمت دانه قهوه بدون کافئین به دلیل عدم تفاوت در رایحه و طعم تفاوت چندانی با قهوه معمولی و پر کافئین ندارد، بلکه برخی از انواع این قهوه به دلیل فواید سلامتی بیشتر دارای قیمت بالاتری است.

با توجه به دخیل بودن برند تولیدکننده قهوه، درصد ترکیبات اولیه و حجم محصول، هر “100 گرم” این قهوه در محدوده قیمتی 100 تا 300 هزار تومان عرضه می شود و برخی محصولات دارای قیمت بالاتری نیز هستند.

علاقمندان به انواع قهوه دی کافئین می توانند برای کسب مشاوره در زمینه برندهای برتر این محصول و خرید بهترین انواع قهوه فاقد کافئین با گروه فروش ما در تماس باشند و اطلاعات لازم را دریافت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *