جستجو کردن

خرید دانه قهوه یک کیلویی + قیمت عالی با کیفیت تضمینی

دانه قهوه یک کیلویی، یک ماده غذایی بی نظیر است که برای بدن و سلامت آن فواید بسیار زیادی دارد.

دانه قهوه یک کیلویی

دانه قهوه یک کیلویی

شاید شما جزو آن دسته افراد باشید که نگه داشتن انرژی در طی روز برایتان بسیار مهم باشد و دائما بفکر این باشید که به طریقی بتوانید انرژی‌تان را در طی روز حفظ کنید.

قهوه، یکی از مواد غذایی کافئین دار است که می تواند انرژی بدن را تا زمان زیادی در بدن حفظ کند، و افراد بسیار زیادی با استفاده از این نوشیدنی پر خاصیت انرژی از دست رفته بدنشان را تامین می کنند.

این محصول به دو صورت دانه ای و یا پودر شده در بازار موجود است که از آن به عنوان دمنوش و یا برای تزئینات و دیزاین کیک و شیرینی استفاده می شود.

قهوه یک محرک خیلی قوی است که برای درمان بسیاری از بیماری ها مفید می باشد، در ادامه این مقاله به خواص شگفت انگیز دانه های قهوه بیشتر اشاره خواهیم کرد.

مشخصات دانه قهوه یک کیلویی

مشخصات دانه قهوه یک کیلویی

قهوه دارای خواص اعجاز انگیز زیادی است که اگر بخواهیم به تک تک آن ها اشاره کنیم باید ساعت ها در مورد مزایای آن صحبت کنیم، اما بدانید که این ماده غذایی خوش عطر به سلامت قلب کمک می کند.

استفاده به اندازه قهوه سبب می شود که سلول های عصبی مغز فعال شود و موجب می شود روند شیوع آلزایمر در افراد کاهش پیدا کند.

دانه های پرخاصیت قهوه، یک کلاژن ساز بی نظیر بشمار می رود و استفاده مداوم و به اندازه آن باعث می شود که سلول های آسیب دیده پوست درمان شود و پوست شاداب و با طراوت بماند.

از قهوه برای درمان موخوره و رفع سفیدی مو نیز استفاده می کنند، و با استفاده از آن تار موها ضخیم تر شده و مو درخشان تر می شود.

خرید دانه قهوه یک کیلویی

خرید دانه قهوه یک کیلویی

خرید دانه قهوه یک کیلویی با رعایت چند نکته امکان پذیر است ابتدا توجه کنید که دانه های قهوه سوراخ و یا کرم خورده نباشد.

در هنگام خرید توجه کنید که بصورت کاملا بهداشتی و دور از آلودگی بسته بندی شده باشد، همچنین به کاور و بسته بندی دقت کنید که راه نفوذ آب و هوا را نداشته باشد.

در هنگام خرید حتما به تاریخ تولید و انقضاي محصول دقت کنید و توجه کنید که بازه تولید و انقضا زیاد طولانی نباشد زیرا کیفیت قهوه کاهش پیدا می کند‌.

در حین خرید حتما به هلوگرام اصالت کالا و تائیدیه وزارت بهداشت و سلامت توجه کنید و دقت کنید که محصول زیر نظر وزارت بهداشت تولید و بسته بندی شده باشد.

قیمت دانه قهوه یک کیلویی + خرید و فروش

قیمت دانه قهوه یک کیلویی + خرید و فروش قیمت دانه قهوه یک کیلویی تقریبا از ۲۰۰ هزار تومان تا ۳۵۰ هزار تومان متغیر است که این بازه قیمت با توجه به شرایط بسیاری تغییر می کند.

عوامل بسیاری سبب شده تا بازار و اقتصاد کشور را دچار دگرگونی کند که این‌ عوامل می تواند به تنهایی تمام محصولات داخلی و خارجی را دچار نوسان قیمت کند.

عواملی مانند گران شدن دلار، افزایش قیمت ارز، وجود تحریم ها و تورم، افزایش قیمت سوخت و طلا از جمله عوامل تاثیر گذار می باشد.

نوع قهوه، درشت یا کوچک بودن دانه های قهوه، نوع بسته بندی و فروش، وجود دلالان و واسطه ها همگی می تواند به روی قیمت قهوه تاثیراتی داشته باشند.

اینک اگر می‌خواهید خرید هوشمندانه ای داشته باشید و در انتخاب قهوه خوب دچار اشتباه نشوید می توانید با مشاوران ما در تماس باشید و اطلاعات جامعی در مورد این محصول به دست آورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *