جستجو کردن

خرید و قیمت روز دانه قهوه کنیا

دانه قهوه کنیا یکی از برترین قهوه های تولید شده در سطح جهان پی باشد که مزه متفاوتی داشته و توانسته طرفداران زیادی پیدا کند.

دانه قهوه کنیا

دانه قهوه کنیا

آفریقا یکی از قطب های اصلی و بزرگ تولید کننده دانه قهوه به شمار می رود ولی باید ذکر کرد که منطقه کنیا این محصول را به بهترین شکل و به طور کاملا تخصصی کشت و تولید می کند.

قهوه تولید شده در این منطقه از درجه کیفی بالایی برخوردار است زیرا گیاه آن عمدتا در مناطقی با ارتفاع بسیار بالا رشد کرده و در نتیجه دانه های به دست آمده کاملا ارگانیک و مرغوب هستند.

این محصول در سر تا سر دنیا طرفدار داشته و هر روزه نیز به تعداد آن ها افزوده می شود در نتیجه کنیا با افزایش میزان تولید این محصول توانسته نیاز های گسترده مشتریان را رفع کرده و صادرات موفقی را ایجاد کند.

مشخصات دانه قهوه کنیا

مشخصات دانه قهوه کنیا

مزه توت سیاه موجود در دانه قهوه مخصوص منطقه کنیا بسیار فوق العاده و خاص بوده و همین ویژگی موجب گردیده تا محصول مورد نظر در بین مصرف کنندگان از استقبال قابل توجهی برخوردار گردد.

این محصول عطر منحصر به فردی دارد و همین مشخصه مهم باعث شده تا افراد زیادی به تهیه و استفاده از این دانه ها تمایل پیدا کنند زیرا بدون اغراق رایحه آن مدهوش کننده و بی نظیر می باشد.

محصول مورد نظر میزان بادی و اسیدیته متوسطی دارد که این موارد نیز نشان دهنده سلامت کامل و کیفیت بالای آن می باشد در نتیجه این موارد جزو مزیت های عالی به شمار می روند.

مزه این نوع از قهوه میوه ای و شیرین می باشد که این مورد نیز از مشخصات بارز آن محسوب شده و در جذب مشتریان عامل مهمی می باشد.

خرید دانه قهوه کنیا

خرید دانه قهوه کنیا

حین خرید دانه قهوه کنیا توجه داشته باشید که بسته بندی آن کاملا پلمپ شده و بدون درز باشد زیرا در این صورت ممکن است شرایط محیطی بر کیفیت و تازگی آن تاثیر بگذارند و موجب از بین رفتن رایحه و طعم آن شوند.

محصولی که خریداری می کنید باید دارای تاریخ مصرف مناسبی باشد تا بتوانید در زمان تعیین شده با خیال راحت قهوه ای درجه یک را آماده و نوش جان کنید زیرا نمونه های تاریخ مصرف گذشته دیگر هیچ خاصیت و عطری ندارند.

سعی کنید متناسب با نیاز خود مقدار مناسبی از این دانه ها را خریداری کرده و بعد از اتمام آن مجدد نسبت به خرید اقدام نمایید زیرا در این صورت همیشه قهوه ای تازه و خوشمزه نوش جان خواهید کرد.

قیمت دانه قهوه کنیا + خرید و فروش

قیمت دانه قهوه کنیا + خرید و فروش قیمت دانه قهوه کنیا با توجه به شرایطی که در بازار فروش رخ می دهد و هم چنین نوسانات نرخ ارز جهانی به صورت متغیر مشخص می شود و در بازه های زمانی مختلف نرخ های جدیدی ابلاغ می گردد.

بازه در نظر گرفته شده برای محصول مورد نظر با توجه به کیفیت، وزن و دیگر ویژگی های آن به ازای درصد قهوه و مقدار یک کیلو گرمی بین ۱۷۵ هزار تومان تا ۱ میلیون تومان تعیین گردیده است.

شما علاقمندان می توانید برای خرید این محصول با کارشناس سایت ما تماس گرفته و پس از اطمینان از کیفیت قهوه و قیمت مناسب آن در نهایت سفارش خود را در مقادیر عمده و جزئی به ثبت برسانید.

ما در این سایت امکانات و شرایط خوبی را برای دریافت سفارشات و راهنمایی شما عزیزان فراهم کرده ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *