جستجو کردن

دانه قهوه عربیکا برزیل | خرید با قیمت ارزان

دانه قهوه عربیکا برزیل از بهترین و مرغوب ترین نمونه های موجود به شمار می رود که طعمی بی نظیر و رایحه مدهوش کننده دارد.

دانه قهوه عربیکا برزیل

دانه قهوه عربیکا برزیل

انواع دانه قهوه در کشور های جهان در حال تولید و عرضه می باشد ولی نمونه عربیکا برزیل جزو بهترین و مرغوب ترین قهوه ها شناخته شده است زیرا کیفیت آن مثال زدنی بوده و نظیر آن در جهان وجود ندارد.

این محصول برای تهیه قهوه ترک مورد استفاده قرار می گیرد و با توجه به ویژگی های کم نظیری که در مقایسه با دیگر دانه های قهوه دارد توانسته در بین مصرف کنندگان از جایگاه فوق العاده و ویژه ای برخوردار گردد.

نمونه مورد نظر کافئین کمی دارد و به همین منظور خوردن آن بی خوابی را به دنبال نخواهد داشت و حتی افرادی که مشکل قلبی یا بیماری های دیگر دارند نیز می توانند این محصول را تهیه و نوش جان کنند.

مشخصات دانه قهوه عربیکا برزیل

مشخصات دانه قهوه عربیکا برزیل

از بارز ترین مشخصات دانه قهوه از نوع عربیکا برزیل می توان به طعم آن اشاره کرد که تلخ بوده ولی گاهی مزه آن ملایم و چیزی شبیه به طعم شکلات یا آجیل می باشد که این ویژگی فوق العاده ای محسوب می شود.

مقدار مواد اسیدی موجود در این دانه ها بسیار کم و ناچیز بوده و به همین علت هم مزه ترش کمی از آن ها احساس می شود که این ویژگی یک مزیت عالی برای علاقمندان به نوشیدنی قهوه به شمار می رود.

هم چنین محصول مورد نظر کافئین مناسبی داشته و در نتیجه برای تمامی رده های سنی مناسب و قابل خوردن است.

این محصول به صورت بسته بندی شده در مقادیر گوناگون در حال عرضه و فروش می باشد که این مورد نیز جزو مشخصات آن است.

خرید دانه قهوه عربیکا برزیل

خرید دانه قهوه عربیکا برزیل

در صورتی که تمایل به خرید دانه قهوه عربیکا برزیل دارید باید مطابق نکاتی مهم قدم بردارید که اولین نکته توجه به اصل بودن محصول و برند معتبر شرکت تولید و بسته بندی کننده آن می باشد.

سعی کنید از تاریخ تولید و انقضای صحیح دانه های قهوه مطلع شده و سپس خرید خود را انجام بدهید زیرا با گذشت زمان زیادی از تولید محصول عطر و طعم خود را از دست می دهد و در نتیجه برای مصرف مناسب نیست.

محصولی که خریداری می کنید باید کاملا تازه و درجه یک بوده و در کنار آن از بسته بندی اصولی برخوردار باشد تا در حین انتقال و یا مصرف هیچ عاملی بر ویژگی های آن تاثیر نگذارد.

قیمت دانه قهوه عربیکا برزیل + خرید و فروش

قیمت دانه قهوه عربیکا برزیل + خرید و فروش قیمت دانه قهوه عربیکا برزیل به دلایل مختلفی همچون نوسانات موجود شرایط بازار و اقتصاد، میزان درخواست و فروش، بالا و پایین شدن نرخ دلار دائما در حال تغییر می باشد.

علاوه بر این ها سطح کیفی، مقدار قهوه موجود در بسته بندی، برند تولید و عرضه کننده نیز در تعیین نرخ این محصول دخالت دارند و همگی این موارد بازه قیمتی 180.000 تومان تا 685.000 تومان را برای مقدار یک کیلویی را به وجود آورده اند.

برای خرید این محصول می توانید بدون معطلی و صرف وقت اضافی به راحتی از طریق شماره های مندرج در سایت با کارشناسان بخش فروش تماس گرفته و بعد از طی کردن مراحل موجود بهترین خرید را برای خور رقم بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *